Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.
Vijf eenvoudige stappen:
Gepubliceerd op woensdag 7 februari 2018 in Algemeen
Iets meer dan 2 minuten lezen
Met grote trots presenteren we deze week de nieuwe website van DEEP. We zijn tijdens ons werk voor de website helemaal ‘wild about DEEP’ geworden. Wat een mooie winkel, met een eigen en stoer imago. De bijzondere sfeer van de winkel hebben we door vertaald naar de nieuwe website. Zo is de website nu echt het verlengde van de fysieke winkel aan de Soesterbergsestraat in Soest.
DEEP is 320 vierkante meter aan jeans en de laatste mode op het gebied van kleding, schoenen, tassen en nog heel veel meer. Alle topmerken zijn er vertegenwoordigd. Wie op zoek is naar een mooie jeans, vindt er zeker één (of meer) bij DEEP. Het goed opgeleide personeel heeft in de elf jaar dat het bedrijf bestaat van service een grote kracht gemaakt. Het gaat het personeel om het samen voelen van de stof, het beoordelen van de kleur, het vergelijken van de verschillende mogelijkheden en uiteraard het bekijken van hoe een broek of ander kledingstuk staat. Daar wordt alle tijd voor genomen. Ondertussen wordt lekkere koffie geserveerd en kunnen eventueel meegebrachte kinderen terecht in de kinderhoek. Zo is er nog veel meer service waardoor DEEP zich van andere winkels onderscheidt. Benieuwd wat allemaal? Neem zelf een kijkje op www.wildaboutdeep.com.
DEEP heeft in zijn 11-jarige bestaan een enorme regiofunctie gecreëerd. Naast het flinke klantenbestand van mensen uit Soest komen er vanaf het prille begin al veel klanten uit de omgeving voor DEEP naar Soest-Zuid. DEEP durft te kiezen. Met de nieuwe website is er voor gekozen de functie van webwinkel te laten vervallen. De DEEP collectie is online dus niet meer te koop. DEEP oordeelt dat online simpelweg niet de service kan worden geboden die zo uniek is voor de winkel. De nieuwe website geeft een goede impressie van de winkel door goede sfeerfoto’s gemaakt door Reto Media (de styling werd gedaan samen met owner Dennis Esselman).
De website sluit goed aan bij de campagnes die DEEP voert op de social mediakanalen als Facebook en Instagram (Facebook en Instagram). Ook heeft Reto ervoor gezorgd dat de website nu ook mobiel goed te raadplegen is. Bezoekers van de website vinden zo heel gemakkelijk het laatste, hete nieuws, de vertegenwoordigde merken, de nieuwste hippe rages rondom het aankleden van zowel mannen als vrouwen, openingstijden en contactmogelijkheden.
Last but not least zijn we er bij Reto trots op dat we het beheer, onderhoud en publicatie van content van de website kunnen overdragen aan het personeel van DEEP zelf. Via ons zeer gebruiksvriendelijke webbased managementbeheersysteem Buildix waarmee we www.wildaboutdeep.com hebben gebouwd, is het ‘een eitje’ voor het personeel om zelf de content up-to-date te houden. Uiteraard staat Reto met raad en daad bij waar nodig. En zo hebben we er weer een hele tevreden klant bij. Lees zelf hieronder de recensie over de samenwerking van DEEP en Reto.
Dennis Esselman – Owner, Wild About Deep:
‘Ik wil even zeggen dat ik heééééééél blij met het resultaat ben van de nieuwe website. Deze geeft precies de sfeer en inhoud van onze winkel weer. Echt met een eigen gezicht. Super!!!’