Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Reto Support via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Reto Support (AnyDesk);
  4. geef het AnyDesk-adres op het scherm door via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu mee. Je kunt precies zien wat we doen en hoe de muis beweegt.

Windows 

MacOS | Android | Overige

Ondersteuning
op afstand

Notice & Takedown

Laatst bijgewerkt op: 1 november 2016

Reto B.V. en/of haar gecertificeerde resellers/partners, hierna te noemen Reto;
Buildix Enterprise en Buildix Lite, hierna te noemen Buildix;
besteden de grootste zorg aan de applicaties/websites.

Voor zover de inhoud van applicaties en websites niet door Reto zelf wordt geplaatst, wordt de bijdrage van klanten en derden gemonitord. Reto behoudt zich te allen tijde het recht voor om, zonder nadere motivering, content te verwijderen.

Toch kan het voorkomen dat u uitingen tegenkomt, die ongewenst zijn of die in strijd zijn met de wet. Wij verzoeken u in dat geval contact met ons op te nemen via het Notice-takedown (abuse) formulier. Vermeld bij uw klacht of opmerking in elk geval:

  • naam en contactgegevens;
  • de URL waarop de klacht of opmerking betrekking heeft;
  • een korte omschrijving: waarom vindt u de inhoud onrechtmatig of ongewenst?

Reto bevestigt de ontvangst van uw klacht of opmerking binnen twee werkdagen. Na uiterlijk 10 werkdagen ontvangt u een gemotiveerd besluit over wat er met uw bericht is gedaan. Indien een afronding meer tijd in beslag neemt, bijvoorbeeld voor correspondentie of onderzoek, dan wordt u hierover tijdig geïnformeerd.

Veranderingen in de Notice & Takedown
Het is mogelijk dat Reto dit beleid in de toekomst wijzigt. Veranderingen zullen op deze pagina te vinden zijn en middels een notificatie bij het inloggen, zullen wij u op de hoogte brengen.

Nieuwegracht 13, 3763 LP  Soest
Telefoonnummer: +31 35-603 23 05
E-mailadres: abuse@reto.nl
KvK-nummer: 71963537
Btw-nummer: NL174441502B01

Reto B.V.
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
support@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. Je treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.