Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.
Vijf eenvoudige stappen:
Laatst bijgewerkt op: 1 november 2016
Reto B.V. en/of haar gecertificeerde resellers/partners, hierna te noemen Reto;
Buildix Enterprise en Buildix Lite, hierna te noemen Buildix;
besteden de grootste zorg aan de applicaties/websites.
Voor zover de inhoud van applicaties en websites niet door Reto zelf wordt geplaatst, wordt de bijdrage van klanten en derden gemonitord. Reto behoudt zich te allen tijde het recht voor om, zonder nadere motivering, content te verwijderen.
Toch kan het voorkomen dat u uitingen tegenkomt, die ongewenst zijn of die in strijd zijn met de wet. Wij verzoeken u in dat geval contact met ons op te nemen via het Notice-takedown (abuse) formulier. Vermeld bij uw klacht of opmerking in elk geval:
Reto bevestigt de ontvangst van uw klacht of opmerking binnen twee werkdagen. Na uiterlijk 10 werkdagen ontvangt u een gemotiveerd besluit over wat er met uw bericht is gedaan. Indien een afronding meer tijd in beslag neemt, bijvoorbeeld voor correspondentie of onderzoek, dan wordt u hierover tijdig geïnformeerd.
Veranderingen in de Notice & Takedown
Het is mogelijk dat Reto dit beleid in de toekomst wijzigt. Veranderingen zullen op deze pagina te vinden zijn en middels een notificatie bij het inloggen, zullen wij u op de hoogte brengen.
Nieuwegracht 13, 3763 LP Soest
Telefoonnummer: +31 35-603 23 05
E-mailadres: abuse@reto.nl
KvK-nummer: 71963537
Btw-nummer: NL174441502B01