Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.
Vijf eenvoudige stappen:
Reto HQ
Nieuwegracht 13 (route)
3763 LP Soest
Postadres
Reto B.V.
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest
Telefoonnummer
035-603 23 05
(ma t/m vr 09.00 tot 17.30 uur)
Na kantoortijd is er een noodnummer 035-603 23 08 waarop wij 24/7 beschikbaar zijn.
Algemene vragen of opmerkingen | info@reto.nl |
Technische ondersteuning | support@reto.nl |
Website zaken algemeen | support@reto.nl |
Reto IT (Systeem- & Netwerkbeheer) | support@reto.nl |
Reto Media (ook voor inleveren kopij) | media@reto.nl |
Administratie | administratie@reto.nl |
Functionaris Gegevensbescherming (FG) Privacy vraagstukken |
persoonsgegevens@reto.nl |
Klachten over open relay's, spam, hackattempts | abuse@reto.nl |
E-mails naar deze adressen worden alleen tijdens kantooruren gelezen en beantwoord. In bezit van een SLA? Dan zijn wij voor spoedopdrachten 24/7 telefonisch bereikbaar op 035-603 23 08.
Bankrekeningnummer
NL46 RABO 0379 9869 30
BIC/SWIFT: RABONL2U
KvK-nummer
71963537
Btw-nummer
NL858920049B01
SBB Leerbedrijf ID
100223423
ACM-registratienummer
In aanvraag